Цьогорічні переможці "Коронації слова" з Черкас про свій творчий шлях. Гість перший - Оксана Дуплій.

Сьогодні ми говоримо з Оксаною Дуплій, фіналісткою Міжнародний літературний конкурс "Коронація слова" у номінації "романи". На конкурсі вона здобула Вибір видавництва "Кондор" за роман "Львівські таємниці".

Проект "Інтерв'ю письменника"

Авторська орфографія збережена.

1. Що спонукало Вас почати писати і коли ви зрозуміли, що письменство - ваш шлях? 

Написати почала в 6 рочків. А спонукав мене до цього мій котик Кузя. Я його дуже любила то бачила його як він відпочиває в городі і написала про нього віршик. 

На сонечку в листі 

мій котик Кузя спить, 

маленький він гарненький, 

а як проснешься Кузя він гратися почне: 

"Кс-кс-кс", "Мяу-мяу мяу-мяу, мяу-мяу". 

Він бігає стрибає, 

він з сонечком гуляє.

2. Які складнощі були на шляху до Коронації?

Ну я не знаю. Сам процес оформлення документів на коронацію нескладний. Написала заяву, роздрукувала і підписала, сфотографувала і відправила разом із твором на пошту.

3. Чим надихалася під час створення роману, де черпала ідеї та натхнення? 

Ой надихалась я багато - чим художньою літературою. Вигадками, які популярні в моїй родині.

4. Скільки часу присвячуєте письму та терміни роботи над романом-фіналістом? 

Ну я відправила мій перший роман. Кажуть перший роман завжди пишеться дуже довго. Це в людей просто дуже довго. А у мене архи-довго. Ось наприклад мій останній роман я написала за три місяці. Я його не відправляла. А оцей, мій перший роман я писала ну може 6 років, може 7. Так я його ще скільки років редакторувала. Аж до останнього, аж до самого відправлення. Ідея народилася ще в студентські роки, спочатку це було оповідання. Потім вонаотак росло, росло, росло і виросло в роман, потім я дуже довго редактировала. Спочатку він планувався як дитячий, а потім додалися вагітності, АТО. Ще хотіла додати, кажуть, що письменник має писати щодня. Скажу правду про себе , я пишу напливами, або займаюсь ютубом вечорами, отак щодня підряд пока сезон, або сезон пишу, почала великий твір аж поки не закінчу.

5. Як охарактеризуєте ваш роман: жанр, цільова аудиторія? 

Сам себе зі сторони не побачиш, так само і своє творіння. То я не можу об'єктивно сказати. Але на мою думку це фантастичний детектив. Не без психології, сімейних цінностей, дитячих проблем. Але все-таки детектив. Цільова аудиторія люди з 16 мабуть до 35 юнацтво і молодь).

6. Нам відомо, що минулого року ви отримали диплом Коронації за п'єсу. Які відмінності у написанні п'єси і роману? Що було важче? 

Відмінності є. Найлегше п'єса найважче роман.

7. І останнє, кому завдячуєте перемогою? Хто вас підтримував на цьому шляху?

В першу чергу хочу подякувати організатором конкурсу Тетяні та Юрію Логушам. Бо якби не було цього конкурсу не було би перемоги. А в творчості мене дуже підтримує мама, плаче над моїми творами. Вона роздрукувала п'єсу, підшила, носила з собою, перечитувала. Це її перемога.


Ми вітаємо пані Оксану зі здобутком та бажаємо надхнення на твочій ниві. Сподіваємося незабаром, отримати примірника вашого роману на полиці нашої бібліотеки.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Твори по шкільний програмі з української і зарубіжної літератури

7 креативних ідей для вашої бібліотеки

Бібліотеки до Національного тижня читання: перелік онлайн можливостей зі прикладами