Цьогорічні переможці "Коронації слова" з Черкас про свій творчий шлях. Гість другий - Діна Піддубна.

Сьогодні ми говоримо з Діною Піддубною, дипломанткою Міжнародного літературного конкурсу "Коронація слова" у спеціальній номінації короткої прози про сучасний Київ та киян "Як тебе не любити" з новелою-фіналістом "Розмова з Києвом".




Проект "Інтерв'ю письменника"

Що спонукало Вас розпочати писати і коли Ви зрозуміли, що письменство ваш шлях? 

Письменництво це не мій шлях зовсім. Я ніколи не мріяла бути письменницею. Це таке ж супутне захоплення наряду з вокалом (я співаю на 10 мовах світу, почала співать з 2018 року взагалі), та винахідництвом (з 2010 року почала цим займатись, маю 6 Патентів на технічні винаходи).

 Чи були якісь складнощі  на шляху до Коронації? 

Ніяких складнощів не було. Написала, послала, перемогла. 

Чим Ви надихалася під час створення рукопису, де черпали ідеї та натхнення? 

Ніде я не черпала ідею і надхнення. У мене все якось десь береться, наче хтось невидимий диктує сюжет і виливається на аркуш. Встигала б тільки записувать.

Скільки часу присвячуєте письму та терміни роботи над рукописом-фіналістом? 

Новеллу пишу за години три. Це три-чотири листочка А4. Через декілька днів перечитую і підчищаю. Все. Готово.

Як охарактеризуєте ваш твір: жанр, цільова аудиторія, вікова? 

Пишу зворушливі новелли для дорослих, мудрі казко-байки для дітей і веселі оповідання для дітей. Є написані дві п'єси. Одну з них ставили у Великобританії в український школі для української діаспори.

Які цікавинки можете розповісти про відзначену Коронацією роботу чи працю над нею? 

Цікавим є взагалі стиль в якому написана новелла. Як мені сказав представник з Київської держадміністрації новеллу оцінили як оригінальну та зворушливу. В новелі я веду розмову з Києвом як з живим об'єктом. Це зворушливе зізнання йому в коханні, це захоплення Києвом, розповідь про своє життя пов'язане з Києвом. Про життєві випробування, радощі і надії, бо все моє життя пов'язане з Києвом. 

І останнє, кому завдячуєте перемогою? Хто підтримував вас на цьому шляху?

На шляху до перемоги мене підтримували мої донечки Юля і Яна, які до речі теж пишуть літературні твори. Юля пише психологічні ессе. Яна наразі відійшла від літературної творчості і багато читає літератури з психології.


Що ж, ми щиро вітаємо пані Діну з її літературним здобутком та бажаємо надхнення на твочій ниві. Нехай і подальші твори отримують визнання!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Твори по шкільний програмі з української і зарубіжної літератури

7 креативних ідей для вашої бібліотеки

Бібліотеки до Національного тижня читання: перелік онлайн можливостей зі прикладами